top of page
IMPROVE

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • Διαχείριση DineIn

  • Διαχείριση TakeAway

  • Διαχείριση Delivery

  • Διαχείριση Αποθήκης - Συνταγών

  • Διαχείριση Reports

  • Διαχείριση Υποκαταστημάτων

YOUR

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • Internet platform (easycharts) για απομακρυσμένη προβολή οικονομικών & στατιστικών στοιχείων.

  • Διαχείριση CheckIn - CheckOut προσωπικού

  • Internet update σε όλες τις συσκευές χωρίς την παρέμβασή μας

  • Αυτόματο Cloud Backup

BUSINESS

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • Μία εφαρμογή για όλες τις συσκευές!

  • Unique GUI  (γραφικό περιβάλλον) σε όλα τα λειτουργικά και για όλες τις θέσεις εργασίας.

To EasyOrder είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας για την διαχείριση χώρων εστίασης και καταστημάτων εντατικής λιανικής.

Συνδυάζει την απλότητα χρήσης και την ταχύτητα εκτέλεσης σε ένα ευέλικτο περιβάλλον εργασίας κατάλληλο για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.

 

Από ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ μέχρι fast food και delivery, το EasyOrder αποτελεί την καλύτερη επιλογή για αποτελεσματικό έλεγχο, ταχύτητα και αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της επιχείρησης.

 

bottom of page